  • Data: 2019-01-21 19:56:07
    Temat: Re: Dla kochających nie wymienianie oleju
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-01-2019 o 23:43, Marek S pisze:
    > Na niniejszym forum niektóre osoby uważają mnie za przygłupa z moimi
    > poglądami - jak Kris chociażby, tudzież Budzik. Ten pierwszy należy do
    > zwolenników ignorowania potrzeb wymiany oleju.
    >
    > Mam zatem propozycję dla nich dodania kolejnego przygłupa do listy,
    > który twierdzi, że olej warto często zmieniać:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=nhxYLPvTQOo

    Sugerujesz że ktoś ma poświęcić 20 minut na oglądanie jakichś bzdetów,
    żeby wiedzieć o co Ci chodzi?

    To jest grupa dyskusyjna, a nie wykop, więc nie wrzuca się tu gołych
    linków, bez konkluzji co w nich jest.

    Ja osobiście przeżyłem zatarcie silnika o przebiegu kilku tys km (od
    wymiany bloku) i kilkudziesięciu w ogóle, więc teksty, że to przez
    wymianę oleju (była regularna) zupełnie do mnie nie trafiają.

    Mógł się po prostu uszkodzić, tak jak mój.