  • Data: 2019-01-21 20:59:56
    Temat: Re: Dla kochających nie wymienianie oleju
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Na niniejszym forum niektóre osoby uważają mnie za przygłupa z moimi
    > poglądami - jak Kris chociażby, tudzież Budzik. Ten pierwszy należy do
    > zwolenników ignorowania potrzeb wymiany oleju.

    Marku, skąd taka opinia?
    Naprawde coś takiego odczytałes z moich wypowiedzi? Wow...
    Ogólnie, jak ktos potrafi sensownie argumentować swoje poglądy to ja go
    chyba nigdy za przygłupa nie uznam. Co najwyzej ze sie nie zgadzamy w
    pewnych kwestaich. No chyba ze ktos podaje argumenty absurdalne,
    uwidaczniajace brak wiedzy (a mimo to upierający sie co do pewnych spraw)
    lub argumenty BOTAK. Wtedy to inna historia. Ale takich zachowan u ciebie
    nie zauwazyłem.

    > Mam zatem propozycję dla nich dodania kolejnego przygłupa do listy,
    > który twierdzi, że olej warto często zmieniać:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=nhxYLPvTQOo

    Zeby była jasnosc - ja wymieniam olej tak jak fabryka przykazała czyli np
    w ducato co 40kkm. Na razie ponad 400 nakulane i i nie widze zeby coś sie
    miało złego dziać. Auto od zmiany do zmiany praktycznie oleju nie bierze.
    Absolutnie nie twierdzę, ze oleju nie warto wymieniac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.