  • Data: 2018-11-26 14:06:10
    Temat: Re: Dlaczego sprowadzamy ludzi zamiast roboty?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Tez nie wiem co dokładnie pierwopiśca miał na myśli, ale pewnie coś po
    > lini, że drukarki 3D to przyszłość. I może jest, bo w sumie jest wiele
    > segmentów rynku gdzie marzy się HMLV (high mix low volume) zamiast
    > wszędzie i tylko masowej produkcji.

    Pierwpiśca druk 3d podał jako metodę nisko"osobochłonną" którą można
    zastosować tam gdzie się nie da zastosować CNC czy wtryskarek.
    No bo z punktu widzenia kadrowej jakie ma znaczenie czy koło
    zębate jak drukowane wycinane odlewane tłoczone strugane czy co tam jeszcze.
    Dla kadrowej ważny jest to że teraz do tego trzeba jednego człowieka.
    Ten człowiek naciska przycisk start i komputry załatwiają wszystko.
    I wydaje mi się że druk 3D jest to jakby uzupełnienie pozostałych metod
    wytwarzania dzięki któremu możemy w tym momencie "zmechanizować" wszystkie
    działy w firmie.
    Bo jeszcze raz czy z punktu widzenia kadrowej/księgowego ma jakieś
    znaczenie czy operator obsługuje CNC czy druk 3D ?