    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Dlaczego w polskich fabrykach jest brudno?
    Date: Tue, 21 Aug 2018 09:18:49 GMT

    On 2018-08-21, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale CNC to czesto znaczy pryskajace chlodziwo i latajace opilki ...

    MZ to wszystko jest dość proste, jak ludziom zalezy aby było czysto, to
    będzie czysto. To jest kwestia kultury pracy czy szerzej, społęcznej.
    Najlepiej to widac po przemysłowych labach, zajmujących się chemią, np.
    opracowywanie powłok. Farby chlapią i brudzą a może być czysto. Tylko,
    ze trzeba miec nawyk sprzątania syfu, który się samemu narobilo.

    Nb. długo jako chemik wyznawałem zasadę, że chemik powinien pracowac bez
    fartucha. Potem dotarło do mnie, że ten faruch to niekoniecznie ma mnie
    chronić przed własnym niechlujstwem i błędami.

    --
    Marcin