  • Data: 2019-08-01 02:17:09
    Temat: Re: Dobre zródlo WD Redów?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-07-31, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Qrde, skąd Wy macie takie statystyki?

    Tez się zastanawiam, bo kupuję prawie wyłącznie WuDeki i jedyny, który
    padł mi w krótkim czasie (3-4 lata czy cóś) to 4TB Red. Ale, ten dysk
    dostałem w spadku, więc nie wiem co tam przezył.

    > Zdarza się, że wymieniam dyski u klientach po kilku latach ciągłej pracy
    > (maszyny serwerowe, NAS, monitoring), ale najczęściej z powodu wymiany
    > dysków na większe, a nie ze względu na SMART.
    > SMART-owych wymian miałem kilka, może kilkanaście. Wszystkie to Seagate.
    > Prędzej serwery idą w odstawkę, niż dyski padają.
    > A mam jeszcze działające serwery Compaq, na starych SCSI.
    >
    > Z dysków "cywilnych" mam kilka padów Seagate, jeden WD Blue i bodajże
    > jeden Hitachi.

    No to tak jak u mnie z grubsza, tyle, że to było ponad 10 lat temu.
    Ostatnio zacząłem ponownie kupować Seagate'y i obserwuję.

    --
    Marcin