eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDomowy monitoring raz jeszcze - jak to jest z rejestratorami? › Re: Domowy monitoring raz jeszcze - jak to jest z rejestratorami?
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Domowy monitoring raz jeszcze - jak to jest z rejestratorami?
    Date: Thu, 19 May 2016 14:58:17 +0200

    news:573db380$0$688$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > dysponują one także kilkoma (od 4 do 8) wejściami BNC do podłączenia
    > kamer analogowych, co uważam za zaletę - w przyszłości dodałbym sobie
    > taką kamerkę w mniej krytycznym miejscu.
    >
    > Jak jednak mam rozumieć podawaną w opisie aukcji informację, że
    > rejestrator potrafi nagrywać z 4 (lub ośmiu) kanałów? Tyczy się to tylko
    > wejść analogowych, czy w ogóle możliwości całego urządzenia? Założywszy,
    > że zainstaluję 4 kamery IP, będę mógł jeszcze podpiąć kolejną (np.
    > analogową) czy wyczerpane zostaną możliwości urządzenia?

    Różnie, zaleznie od producenta i modelu urządzenia. Musisz poszukać
    dokładnych danych w instrukcji. Czasem jest wymiennie np. 8*analog + 2*IP
    albo 2*analog + 8*IP. W dobrych modelach będzie łącznie: 8*analog + 8*IP.
    Trzeba też patrzeć na maksymalne rozdzielczości, bo pomimo, że rejestrator
    obsługuje np. do 5 Mpx, to 8 kamer obsłuży tylko w rozdzielczości 2 Mpx.
    Jest też haczyk, że tańsze sprzęty nie potrafią wyświetlać odtwarzania z 8
    kamer, tylko np. maksymalnie z 4.

    > Kamery obsługujące ONVIF są bez problemu wykrywane przez takie
    > urządzenia, czy trzeba bardziej kombinować i np. szukać sprzętu od tego
    > samego producenta?

    W 90% będzie zgodność ONVIF w zakresie transmisji obrazu. Mogą nie działać
    takie rzeczy jak detekcja ruchu w rejestratorze. Rejestrator tego samego
    producenta co kamery będzie umożliwiał konfigurację tych kamer z poziomu
    rejestratora. Dla różnych producentów trzeba wchodzić przeglądarką z
    komputera w ustawienia każdej kamery i wszystko ustawiać. Rozpoznawanie
    twarzy, tablic rejestracyjnych, wykrywanie pozostawionego bagażu będzie
    działać tylko dla sprzętu tego samego producenta lub musi być podane w
    instrukcji wprost: co z czym współpracuje.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba