eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDomowy monitoring raz jeszcze - jak to jest z rejestratorami? › Re: Domowy monitoring raz jeszcze - jak to jest z rejestratorami?
    Subject: Re: Domowy monitoring raz jeszcze - jak to jest z rejestratorami?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Date: Thu, 19 May 2016 19:12:37 +0200

    W dniu 19.05.2016 o 14:37, Atlantis pisze:
    > Powoli zaczynam się rozglądać za jakimś rejestratorem do mojej domowej
    > instalacji monitoringu. Widzę, że na Allegro jest całe mnóstwo
    > rozmaitych hybrydowych rejestratorów, dostępnych za 200-400 zł (nie
    > licząc dysku). Poza wejściem RJ-45 i wyjściami do podłączenia monitora,
    > dysponują one także kilkoma (od 4 do 8) wejściami BNC do podłączenia
    > kamer analogowych, co uważam za zaletę - w przyszłości dodałbym sobie
    > taką kamerkę w mniej krytycznym miejscu.
    dupa. jak już pisałem, w analogowej widać czy dajesz klientowi banknot,
    w cyfrowej za 100zł widać jaki nominał. Zapomnij o analogu.

    > Jak jednak mam rozumieć podawaną w opisie aukcji informację, że
    > rejestrator potrafi nagrywać z 4 (lub ośmiu) kanałów? Tyczy się to tylko
    > wejść analogowych, czy w ogóle możliwości całego urządzenia?
    tak samo dupa blada. analog - obraz z kamery trafia do procesora i jest
    kodowany. strata jakości. im więcej kamer, tym mniej klatek.
    > Założywszy,
    > że zainstaluję 4 kamery IP, będę mógł jeszcze podpiąć kolejną (np.
    > analogową) czy wyczerpane zostaną możliwości urządzenia?
    jeśli masz wątpliwości, to załóż najgorsze możliwe rozwiązanie. To
    właśnie mnie zniechęciło do kombinowania z analogiem, AHD, mimo że
    musiałem zdjąć istniejące kamery i montować wraz z kablami nowe.

    > Kamery obsługujące ONVIF są bez problemu wykrywane przez takie
    > urządzenia,
    nie. kamera onvif, prawdziwe ONVIF tak - zadziała, ale to producent musi
    zadeklarować i trzymać się standardu. chińskie (obojętnie jaka firma
    nakleiła naklejkę) standardów się nie trzymają, więc z innym
    rejestratorem nie będą działały (znaczy - loteria). co mądrzejszy
    chińczyk, ( i polski overmax o którym pisałem parę dni temu) wyraźnie
    mówią że ich rejestrator działa TYLKO z ich kamerami.

    > czy trzeba bardziej kombinować i np. szukać sprzętu od tego
    > samego producenta?
    mocno zalecam takie podejście. overmax camspot super działa. nie mam ich
    rejestratora, ale nie sądze żeby "ściemniali", żeby jakieś
    niedociągnięcia duże były. A jak chcesz tanio to kamerki są po 17 usd,
    rejestrator na 8 kamer prawie 40 usd

    ToMasz