eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDomowy monitoring raz jeszcze - jak to jest z rejestratorami? › Re: Domowy monitoring raz jeszcze - jak to jest z rejestratorami?
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Domowy monitoring raz jeszcze - jak to jest z rejestratorami?
    Date: Fri, 20 May 2016 10:31:02 +0200

    news:almarsoft.7243092361457245379@news.neostrada.pl

    > Pierwsze pytanie to czemu nie napiszesz sobie skryptu do raspi albo innego
    > pc? Nie masz wtedy ograniczeń określanych przez producenta.
    >
    > Drugie pytanie to tak filozoficznie-weekendowo: właściwie po co Ci
    > monitoring video? Z doświadczeń znajomych kilka razy okradzionych taki
    > monitoring najczęściej to tylko rozrywka przy oglądaniu trudno
    > identyfikowalnych postaci buszujących na monitorowanym terenie.
    > Skuteczność takiego monitoringu w odstraszaniu/złapaniu) jest
    > praktycznie taka sama jak systemu z atrapami kamer.

    Z doświadczeń swoich wiem, że właściciele prywatnych posesji najczęściej
    sami wybierają taki monitoring, żeby było widać tylko sylwetki intruzów.
    Więc na nagraniach potem widzą, to co chcieli.
    Jeśli monitoring jest założony bez głupiego oszczędzania, to nie ma problemu
    z identyfikacją. Chyba, że intruzi przyjdą w kominiarkach.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba