  • Data: 2017-02-07 15:43:36
    Temat: Re: Droga na bogato
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości
    On 07.02.2017 15:13, J.F. wrote:
    >> No nie - drogi jakos powstaly.
    >A ile nie powstało?!

    To rzad winien, bo on skreslil z planu :-)

    >albo powstało za drogo

    Nie mowie nie - ale to bedzie trudno ocenic.

    U mnie byl taki przypadek - otwarli oferty na most, wygrala najtansza,
    konkurencja sprawdzila ... zawierala w kosztorysie 8 kloszy do lamp
    mniej niz bylo zamowione.
    Klosze po pare zl. Ale z powodu bledu cala oferta niewazna, wiec
    wygrywa nastepna w kolejce, 100 mln drozsza.

    >albo o jakości wołającej o pomstę... o tych jest całkiem sporo

    Hm, na razie nie narzekam.

    >Zmiany powinny zacząć się od reformy systemu podatkowego.
    >Podatki powinny być celowe a nie jak dziś - wrzucamy wszystko do
    >jednego wora z którego potem rozdzielamy.

    Jakos watpie, aby to cos dalo, poza zamieszaniem.
    I co - mam placic na obwodnice Suwalk ? Ja tam nie jezdze, nie bede
    placil :-)

    >No decentralizacja większa a co za tym idzie konkurencja między
    >gminami - powiaty do śmieci.

    I gminy maja autostrady budowac ?

    J.