  • Data: 2019-02-04 19:23:50
    Temat: Re: Dysk magazynowy - WD Blue vs WD Purple vs WD Red
    Od: Pawel 'Jarod' <P...@s...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-02-04 12:28, m...@s...com wrote:

    > Nie wiem na ile jest wiarygodne to co mówi internet, ale kiedy
    > szukałem opinii na temat WD blue, red i purple, purple miały najmniej
    > negatywnych opinii jeśli chodzi o trwałość i niezawodność. Na
    > pozostałe ludzie narzekali, zwłaszcza po roku i później. historii o
    > tym jak z kilku dysków kupionych razem po 2 latach zostawał jeden
    > (pozostałe musiały być wymienione) widziałem przynajmniej kilka.
    > Proponuję pogrzebać za opiniami w dużych portalach sprzedażowych.

    Ja mam kupione dwa Greeny kilka lat temu i oba chodzą bez zarzutu.
    Zapomniałem o nich w tym zestawieniu choć są tylko tańsze od Black.
    Opinie z portali są dla mnie dezinformacją. Co z tego, że ktoś napisał po dwóch
    tygodniach, że wszystko w porządku? Albo w drugą stronę, że padł mu dysk
    po trzech miesiącach, a w tym czasie inni kupili 1000 takich dysków i nic nie
    napisali.
    To się sprawdza tylko w przypadku totalnie gównianych produktów wtedy widać, że
    oceny są złe i odstają od ocen produktów, które są "normalne".