    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Elektroniczna wysyłka deklaracji podatkowych
    Date: Sat, 22 Jul 2017 00:44:22 +0200

    Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości
    news:59720618$0$15192$65785112@news.neostrada.pl...
    > Z tego względu jeśli ktoś (a raczej bot) tam "z drugiej strony drutu"
    > zada sobie trud, aby wykryć jakiej wersji Windy używasz, to np. banki
    > natychmiast wyrzucą Cię z sesji, oczywiści w trosce o bezpieczeństwo
    > Twoje, ale i własną d***ę. I to samo *powinny* robić boty różnych
    > urzędów, czy nawet sklepów netowych, i wszędzie tam, gdzie dbają o
    > bezpieczeństwo Twoje, i swoje.

    Ja nie łażę po stronach z gołymi psitami, cyckami i tak dalej. Nie podglądam
    warezów bez bardzo wzmożonej uwagi i towarzyszących temu zabezpieczeń.
    Jakby mi bank wywalił sesję, to ja bym wywalił taki bank z listy swoich
    instytucji finansowych (najlepsze, jak odpalając IE8, dostaję komunikat typu
    "Używasz nieaktualnej przeglądarki, zaktualizuj przynajmniej do wersji
    Internet Explorer 6, lub nowszej", taka "osobliwość"). Raz nawet chciałem
    położyć chuja na North z Koszalina, bo strona nie odpalała. A była po prostu
    nieco zbyt nowoczesna, inna przeglądarka odpaliła natychmiast.

    > Win XP można używać z dala od sieci, a jeśli z netem, to raczej już
    > tylko do grup dyskusyjnych, jeśli ktoś nie może się rozstać z zasobami w
    > Outlook-Expressie...

    Nie mam problemów z daleko poważniejszymi zasobami netu. Używam XP
    przestawionego na POS, z przełącznikami /3GB i /PAE (mam 4GB). Niebawem
    reinstalka, bo się kilka lat temu jakieś składniki pogmatwały i obecnie
    BSoDy wywala mi po angielsku, choć system jest polski, czasem cuś-tam
    brzęknie (problem ze sterem grafiki), choć po zrobionej naprędce instalce
    naprawczej, uspokoiło się. Prędzej miewam problemy z nieodtwarzającymi się
    zasobami w przeglądarkach (i nie zawsze jest to używana przeze mnie Opera
    12.18), fejs zresztą na IE uruchomi się wyłącznie w trybie mobilnym.
    Sprzęt sprawny, działa tylko to, co ma działać, od kilku lat nie miałem
    żadnego aktywnego śmiecia, bo pasywnie, to schodziły, jak binarki z newsów
    ciagnąłem. Ale AV czuwał i utrącał przy samej D4.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.