  • Data: 2017-10-13 10:00:58
    Temat: Re: Elektryki + solary?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Patrze na polskiego dostawczaka i mi sie scyzoryk w kieszeni
    > otwiera. Napisali ze kabina jest towarem zastepczym. Parametry
    > wskauja na typowego miejskiego dostawczaka. Aerodynamike moze miec
    > gorsza od pianina. Od samochodu w ktorym jak pracuje srednia
    > predkosc wyjdzie na poziomie 12km/h super oplywowe ksztalty sa
    > zbedne. Od dostawczaka wymaga sie dobrego fotela dla kierowcy a nie
    > lamp zespolonych oswietlajacych droge na pol kilometra. Wygodny ma
    > byc w srodku dla kierowcy i latwy do mycia na zewnatrz. Ogrzewanie
    > musi miec wydajne czyli od piecyka na jakies paliwo plynne czy gaz
> [...]
    Gdyby zycie było takie proste... :)
    A tak zrobia nowy model, znowu coś spierdziela, czegos nie dopracuja co
    było juz dopracowane w poprzednim modelu i potem bujaj sie uzytkowniku.
    A masterkiem rzeczywiście jezdzi sie bardzo wygodnie, wygodniej niz np.
    dukacikiem.
    I jeszcze takie małe porównanie:
    - ducato 2.0 - pod maska nie ma miejsca zeby reke włozyc.
    - master 2.3 - mozesz zrobic spacer wokoł silnika.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."