  • Data: 2019-11-08 11:23:25
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 08-Nov-19 11:03, Marek wrote:
    > Rodzielmy to na dwie kwestie. Pierwsza sens użycia komputera (PC lub
    > cokolwiek z ARM). Faktycznie np. mnie to też mierzi, stąd wszystkie
    > realizacje smart jakie robię oparte są na dedykowanym kontrolerze,
    > własnym sofcie  który jest relatywnie prosty( w porównaniu do OS  PC) ma
    > szybki boo, i jest niezależny od kretyńskiej mody na ciągle aktualizacje

    Twoje podejście ma generyczną wadę polegającą na ograniczonym czasie
    supportu przez autora. Za długo robię w IT, żeby uwierzyć w istnienie
    dokumentacji pozwalającą na grzebnięcie w takich cudach-wiankach osobom
    postronnym, kiedy autora zabraknie.

    Natomiast przywołany wcześniej OpenHab instalujesz *jedną komendą* na
    czymkolwiek na co jest linux + docker.

    System jest rozwijany przez dziesiątki osób. Ma konektory do setek
    urządzeń. A aktualizacje zawsze możesz sobie wyłączyć (jeśli system jest
    otwarty).

    Piotrek