  • Data: 2019-11-08 12:37:24
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-08 o 11:08, Marek pisze:

    > Serio chce ci się wstawać z łóżka żeby zgasić światło?
    No ja najpierw gaszę światło a potem się kładę do łóżka. A nawet jakbym
    miał zgasić to szybciej wstanę i podejdę do ściany niż miałbym ganiać po
    telefon i uruchamiać apki.
    Chyba że chodzi o jakieś sytuacje damsko-męskie, kiedy sytuacja się
    rozwija pomyślnie i trzeba "zrobić nastrój", no to wtedy jestem za IoT :)

    > "Zdalne sterowanie" najbardziej się docenia  jak się jest poza domem.
    No to jeszcze raz, co mi daje możliwość wykonania jakiejś akcji "w
    ciemno" ? Rozumiem jak jest monitorowanie i można coś sprawdzić i
    zadziałać, ale to wymaga ciągłego pilnowania co się dzieje, więc co to
    za wygoda? To już lepiej postawić automat który sam pilnuje i sam coś
    włączy lub wyłączy jak trzeba, albo chociaż da sygnał alarmowy.
    Tak czy inaczej robi się z tego cały system, samo gniazdko nam tego nie
    zapewni.

    Piotrek