  • Data: 2019-11-08 12:27:01
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-08 o 11:03, Marek pisze:
    > Druga kwestia - komórka jest zawsze pod ręką i sala się
    > urządzeniem uniwersalnym. Pilota trzeba szukać, poza tym po co kolejne
    > urządzenie do pilnowania  jego baterii?
    Nic nie pilnuję, jak się skończy to wymieniam na nową, raz na rok albo
    rzadziej. Za to baterii w telefonie trzeba pilnować i ładować nawet
    codziennie. Jak mam sterować moim smart domem jak telefon przypięty do
    ładowarki jak pies do budy?

    > Sorry ale jak ktoś nie wie
    > gdzie  jest jego komórka albo nie chodzi z nią do kibla do nie dorósł do
    > smart :)

    No to ja nie dorosłem :) Jak wracam do domu to kładę telefon na biurku,
    nie noszę go przy tyłku cały dzień.
    No i czas reakcji, jak oglądasz tv to używasz pilota od tv czy apki?
    Dla mnie przełącznik na ścianie jest optymalny do zapalnie światła,
    jakbym miał zapalać światło przed wejściem lub po wyjściu z pokoju za
    pomocą telefonu to by mnie chyba w kaftanie wywieźli :)

    Piotrek