  • Data: 2019-11-08 12:09:12
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Queequeg wrote:

    > Dużą masz na tym oszczędność? Do jakich czasów doszedłeś?

    Myślę, że na bojlerze połowę albo i więcej oszczędności mam.
    Sumaryczny czas załączenia bojlera to 6h, ale jest jeszcze bimetal, który go
    wyłącza (obniżyłem nieco temp zadaną).

    Ale jeszcze obsada domu zmiejszyła się o dwie młode osoby :)

    Aktualne ilości na gniazdku od bojlera to:
    Wrzesień 112 kWh (ale tydzień nikogo nie było)
    Październik 163 kWh

    Dla porównania:
    Stara lodówka, w zasadzie powinienem ją wymienić:
    Wrzesień 28 kWh
    Październik 26 kWh

    Takie wartości są dla mnie akceptowalne i nie mam strasznego ciśnienia aby
    dusić dalej, moze jak będę miał wenę.

    Wcześniej nie robiłem nic prooszczednościowego bo nie miałem czym mierzyć i
    miałem to w tyle. A teraz mam to na phonie :)

    Na pewno zauważalnie obniżyły mi się rachunki za prąd, za jakiś czas
    przeanalizuję dokładnie bo faktury co 2 mc są wystawiane. Gniazdka się na
    pewno zwróciły z duuzym zapasem.

    jp

    --
    jp