    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Granice absurdu [crosspost]
    Date: Tue, 22 Jan 2019 17:34:35 +0100

    wiadomości news:7505910300$20190122150241@squadack.com...

    > ,,Takie mamy procedury gwarancyjne i CNPTZ?"

    Np. "Dzień dobry, kontrola skarbowa, urząd skarbowy Wrocław-Psie Pole" (czy
    dowolny inny). "I co pan na to?"
    Nawet Al Capone poległ wobec fiskusa... :P
    Więc może lepiej nie drażnić Pana Inspektora? :P
    Bo znajdzie zakurzoną pajęczynę w rogu i stwierdzi, że pajęczyna jest
    opodatkowana VAT 5%, jako narzędzie do łapania much, zatem przedsiębiorca
    zyskał (a skarbówa się przyjebuje do tego, psa sąsiadowi wyprowadzisz, to
    się przypiiipolą. Bo zamiast kupować muchołapkę ma ją za darmo, zatem
    zostało mu więcej w kieszeni i powinien zapłacić podatek :P... To jak z tymi
    procedurami? :) (Casus Gronowski, Kluska, "Układ Zamknięty"... I wiele
    innych)
    (Tak, to takie uszczypliwe wobec procedur gw. pytanie...)

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.