  • Data: 2019-03-12 14:52:19
    Temat: Re: Gwint, który się zaciera
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 12 marca 2019 22:30:30 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Lepiej bys napisal cos wiecej o tym stopie,
    > bo jak sie cos topi w 600C, to 400 jest niepokojaco niedaleko.
    > Ale moze stop akurat odporniejszy.

    Nie chce mi się wstawać, a w telefonie kiepsko się szuka. Outokumpu ma 4 gatunki
    wyokotemperaturowej ferrytycznej nierdzewki, zdaje się od 1 do 4 albo 5% alu. Nie
    jest to jakaś egzotyka, można łatwo kupić. Inni producenci też oferują podobne stale.
    Super odporność na metal dusting (w tym przypadku to bez znaczenia) i bardzo dobre na
    pełzanie (w tym przypadku to może być kluczowe, ale za mało wiadomo żeby
    potwierdzić).