  • Data: 2019-03-12 14:28:47
    Temat: Re: Gwint, który się zaciera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:3d332ca7-544e-41b1-b8c0-37a1f3c0ce58@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 12 marca 2019 21:03:48 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >Zanim się coś stopi, to musi jeszcze popracować w warunkach różnych
    >innych mechanizmów zniszczenia.

    Lepiej bys napisal cos wiecej o tym stopie,
    bo jak sie cos topi w 600C, to 400 jest niepokojaco niedaleko.
    Ale moze stop akurat odporniejszy.

    >Całe szczęście, bo już myślałem że piasek.

    Kolega narzeka, ze mu sie potem zaciera i niszczy przy odkrecaniu ...
    wiec moze jednak piasek, albo cos podobnego.

    YSOKOTEMP-CU800-300-ML/0893800.sku/pl/PL/PLN/

    >Nieukrywana opcja niemiecka.

    IMO - coraz czestsze niestety.

    Mamy, oferujemy, jest dobre - to po co ci kliencie wiedziec, czy
    zawiera aluminium, czy nie zawiera :-)

    J.