  • Data: 2020-04-04 22:23:28
    Temat: Re: HDMI -> Pendrive
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale co możesz?
    > Podłączyć dysk USB, ale pendrive'a nie?

    Tak. Dysk tak, pena nie.

    > W czym problem, w zasilaniu (dysk domyślnie zewnętrzne)?

    Tego nie wiem, tak biegły w tej materii nie jestem.

    > I co możesz nagrać, skoro nigdzie nie odtworzysz?

    I oto chyba im chodzi, aby nie kopiować i oglądać na czymś innym niż
    dekoder na którym zapisano.

    > Czy może odtworzysz tylko na tym dekoderze, na którym nagrałeś?

    Z tego co czytam na stronie Netii to tak właśnie jest.
    "Nie ma również możliwości odtwarzania programów nagranych poprzez Netia
    Playera na innych urządzeniach, w tym na komputerach ani na innych
    dekoderach Netia Player."

    [...]

    Robert