  • Data: 2018-04-09 03:51:29
    Temat: Re: Huawei P10 Lite - podlaczenie do laptopa
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz w news:paccfa$lng$1@dont-email.me
    > przez serwer ftp?
    > widzieć się będą, transferować pliki możesz. jeśli jednak masz ochotę
    > namieszać w sofcie, to jest jakaś dedykowana dystrybucja linuksa z
    > zainstalowanym adb i wszelkimi sterownikami. Wgraj sobie na pendriva i
    > spróbuj - moze się zobaczy z uaweiem.
    > ToMasz

    olaboga, serwer ftp, linuks... np. Samsung i sony widza sie u mnie bez
    problemu z laptopem (i via usb, i via wifi), bez problemu obsluguje je
    prosty MyPhoneExplorer (i to mi wystarczy): dostep do sms-ow, katalogow
    wszelakich, multimediow, etc. tylko dogralem uniwersalny adb. Oba z root. A
    z Huawei problem rootowania dopiero bedzie, teraz *tylko* chce go zameldowac
    przez usb kablem (co najmniej, najlepiej via wifi) i probowac obslugiwac
    takze przez MyPhoneExplorer, co gwarantowane nie jest, ale o to bede martwil
    sie potem. Poki co laptop go nie widzi. Huawei to jakas inna galaktyka...?
    Jakas mniej zakrecona metoda moze komus przyjdzie do glowy...