  • Data: 2018-04-09 10:50:20
    Temat: Re: Huawei P10 Lite - podlaczenie do laptopa
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    p...@g...com w
    news:9160ba04-9785-4af0-ae9e-929b127877bf@googlegrou
    ps.com
    > HiSuite

    wiem, pytanie tylko: co takiego jest z huawei, ze samsung, sony bez problemu
    wspolpracuja u mnie z laptopem bez dodatkowego 20-50 MB softu,a huawei musi
    dostac to na pozarcie. Nie instalowalem, bo z kazda inna komorka udawalo sie
    to ominac bez wiekszych problemow.
    Po prostu jest pytanie: o co chodzi z huawei? to typowe? musi byc soft
    firmowy? nie wystarcza adb? albo jakies lekkie ster. usb...?