  • Data: 2018-04-03 08:37:45
    Temat: Re: I jak w tej Polsce ma być dobrze
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 3 kwietnia 2018 06:18:45 UTC+2 użytkownik Piotr Wyderski napisał:

    > Odniosłem się do lawinowego postępu technicznego. Chodziło mi o to,
    > że z punktu widzenia przyszłych pokoleń, być może wcale nieodległego,
    > będziemy postrzegani jako żyjący w ciemnej d* i ich ta "lawinowość"
    > będzie bawić (z ich perspektywy)

    Każda lawina zaczyna się od kilku kamyczków, nie wiem co tu ma kogoś bawić. Bez
    lawinowego rozwoju domowych komputerków w latach osiemdziesiątych, dziś latałbyś do
    najbliższego instytutu naukowego w celu napisania tego postu. Dzisiaj tamta lawina
    bawić może najwyżej ignorantów. Dla mnie to był po prostu jakiś tam etap rozwoju. Jak
    najbardziej lawinowy w porównaniu z tym co było przed nim.