-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Szyba <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
Date: Fri, 13 Feb 2009 07:32:58 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 23
Message-ID: <gn346p$9sb$1@inews.gazeta.pl>
References: <a...@t...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: eky220.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1234506777 10123 83.15.132.220 (13 Feb 2009 06:32:57 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Feb 2009 06:32:57 +0000 (UTC)
X-User: stalowy_szczur1
X-Antivirus: avast! (VPS 090212-0, 2009-02-12), Outbound message
In-Reply-To: <a...@t...googlegroups.com>
X-Antivirus-Status: Clean
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:226728
[ ukryj nagłówki ]mic49 pisze:
> Witam,
>
> Chciałbym zainicjować taki wątek z tego powodu, że sam często zadaje
> sobie takie pytanie - jeśli w ogóle, to jak zrealizowany IVR będzie
> najlepszy. Jakie informacje powinny się tam znaleźć? W jakich
> przypadkach ma sens stosowanie? Jakie IVR-y są dla was irytujące -
> przykłady?
>
> Jedna z opinii głosi, że IVR wzmacnia prestiż firmy. Inna, że
> klientowi należy umożliwić jak najszybszy kontakt z firmą, więc od
> razu po wybraniu numeru powinna zgłosić się recepcja.
>
....bzdura. IVR służy z jednej strony do zautentykowania klienta, żeby
nie zadawać mu po raz setny głupich pytań, do zautomatyzowania procesów
(np. podawania stanu konta), czy też ułatwienia pracy agentów (np. w
nocy, gdy obsługa jest mała- wprowadzić taki scenariusz, żeby klient się
namęczył, a agenci wiedzieli że ktoś się do nich dobija dużo wcześniej).
Jeśli ma być od razu operator- to po cholerę robić całą strukturę?
IVR nie jest dla klienta. Jest dla firmy, bo jest tańszy niż praca
żywego człowieka.
Pzdr!
Szyba
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.09 06:57 mic49
- 13.02.09 07:05 vari
- 13.02.09 09:14 MKi
- 13.02.09 12:22 vari
- 13.02.09 15:50 Piotr C.
- 13.02.09 17:22 Jarosław Sokołowski
- 13.02.09 19:34 Sempiterna
- 13.02.09 21:46 D@niel
- 14.02.09 08:03 vari
- 14.02.09 08:08 Maciej Bebenek (news.onet.pl)
- 14.02.09 12:58 Jarosław Sokołowski
- 15.02.09 09:06 Szyba
- 15.02.09 09:20 Adam Płaszczyca
- 15.02.09 09:21 Adam Płaszczyca
- 15.02.09 09:24 Krzysztof Drewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
- Czy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje?
- AB=45 - co to?
- Szok! Działający automat telefoniczny!
- Modemy sprzętowe PSTN i ISDN Microcom - czy ma to jakąś wartość
- Ciekawe numery 2023
Najnowsze wątki
- 2024-05-16 Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- 2024-05-16 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-16 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-16 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-16 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-16 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-05-16 Szczecin => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-16 Szczecin => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-16 Śledztwo bodnatury "jak wyrok"? ["likwidator" Polskiego Radia donosi]
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-16 prawo jazdy z Nepalu
- 2024-05-15 Mini Netykieta polskich grup i list dyskusyjnych
- 2024-05-15 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-15 Warszawa => Frontend Developer - React <=