eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaIVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne... › Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
  • Data: 2009-02-13 17:22:46
    Temat: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan Piotr C. napisał:

    > Największe gówno, oparte na urban-legend że o nagrywaniu trzeba
    > informować, jest następująca treść: "W trosce o najwyższą jakość usług,
    > wszystkie rozmowy są rejestrowane. Jeśli nie wyrażasz zgody, rozłącz się".
    > Nie wiem kto pierwszy to wymyślił i dlaczego obecnie jest to w IVR od
    > banków aż do firmy pana Czesia....
    > I dlaczego akurat jedna i ta sama sentencja (W trosce...).

    Kiedyś mi konsultant zaczął robić awanturę, gdy dowiedział się ode mnie
    w trakcie rozmowy, że ja *też* to nagrywam (oczywiście w trosce o jakość
    usług). W porę się jednak opamiętał.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: