eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaIVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne... › Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
  • Data: 2009-02-14 08:03:02
    Temat: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Kiedyś mi konsultant zaczął robić awanturę, gdy dowiedział się ode mnie
    > w trakcie rozmowy, że ja *też* to nagrywam (oczywiście w trosce o jakość
    > usług). W porę się jednak opamiętał.

    Hehe. Mnie też pani powiedziała, że "a nie uprzedził mnie pan więc ja żądam
    wyłączenia nagrywania i mogą pana spotkać konsekwencje prawne".
    Ja na to : "no to może mnie pani pozwać do sądu..... - powodzenia życzę".
    Zawsze też możemy im powiedzieć, że "jeśli nie zgadzają się państwo na
    nagrywanie, mogą państwo przerwać połączenie..." :-)
    vari


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: