eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaIVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne... › Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!news-out1.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!198.18
    6.194.249.MISMATCH!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!postnews.google.
    com!v15g2000yqn.googlegroups.com!not-for-mail
    From: mic49 <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
    Date: Thu, 12 Feb 2009 22:57:27 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 39
    Message-ID: <0...@v...googlegroups.com>
    References: <a...@t...googlegroups.com>
    <gn346p$9sb$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.252.2.232
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1234508247 1284 127.0.0.1 (13 Feb 2009 06:57:27 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Feb 2009 06:57:27 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: v15g2000yqn.googlegroups.com; posting-host=80.252.2.232;
    posting-account=SK8QMAkAAAAuQGZX6vW65lOdILjGASoE
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
    1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR
    3.0.04506.30),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:226729
    [ ukryj nagłówki ]

    On 13 Lut, 07:32, Szyba <s...@g...pl> wrote:
    > mic49 pisze:> Witam,
    >
    > > Chciałbym zainicjować taki wątek z tego powodu, że sam często zadaje
    > > sobie takie pytanie - jeśli w ogóle, to jak zrealizowany IVR będzie
    > > najlepszy. Jakie informacje powinny się tam znaleźć? W jakich
    > > przypadkach ma sens stosowanie? Jakie IVR-y są dla was irytujące -
    > > przykłady?
    >
    > > Jedna z opinii głosi, że IVR wzmacnia prestiż firmy. Inna, że
    > > klientowi należy umożliwić jak najszybszy kontakt z firmą, więc od
    > > razu po wybraniu numeru powinna zgłosić się recepcja.
    >
    > ....bzdura. IVR służy z jednej strony do zautentykowania klienta, żeby
    > nie zadawać mu po raz setny głupich pytań, do zautomatyzowania procesów
    > (np. podawania stanu konta), czy też ułatwienia pracy agentów (np. w
    > nocy, gdy obsługa jest mała- wprowadzić taki scenariusz, żeby klient się
    > namęczył, a agenci wiedzieli że ktoś się do nich dobija dużo wcześniej).
    > Jeśli ma być od razu operator- to po cholerę robić całą strukturę?
    > IVR nie jest dla klienta. Jest dla firmy, bo jest tańszy niż praca
    > żywego człowieka.
    > Pzdr!
    > Szyba

    A sam aspekt ze strony klienta - czy klienci faktycznie odczuwają, że
    jest to dla nich, czy mają poczucie, że dzwonią do poważnej firmy. Czy
    raczej jest to dla nich po prostu coś, przez co muszą przebrnąć?

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: