eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaIVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne... › Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
    Date: Fri, 13 Feb 2009 08:05:33 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <gn36jc$bd1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <a...@t...googlegroups.com>
    <gn346p$9sb$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: eip124.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1234509228 11681 83.21.131.124 (13 Feb 2009
    07:13:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Feb 2009 07:13:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:226730
    [ ukryj nagłówki ]

    > ....bzdura. IVR służy z jednej strony do zautentykowania klienta, żeby nie
    > zadawać mu po raz setny głupich pytań, do zautomatyzowania procesów (np.
    > podawania stanu konta), czy też ułatwienia pracy agentów (np. w nocy, gdy
    > obsługa jest mała- wprowadzić taki scenariusz, żeby klient się namęczył, a
    > agenci wiedzieli że ktoś się do nich dobija dużo wcześniej). Jeśli ma być
    > od razu operator- to po cholerę robić całą strukturę?
    > IVR nie jest dla klienta. Jest dla firmy, bo jest tańszy niż praca żywego
    > człowieka.

    Mi się wydaje, że w niektórych firmach IVR jest po to aby klienta jak
    najdłużej potrzymać na łączu, wydębić kasę (układ z operatorem ?).
    Menu są tak chaotyczne (najczęsciej używane funkcje najgłębiej) i CZESTO
    ZMIENIANE że nie może to być przypadek.
    Są takie IVR gdy nawet zapamiętanie właściwe sekwencji nic nie daje bo wcze
    śniejsze wysłanie DTMF niż przewidziane powoduje..... odtworzenie OD
    POCZĄTKU powitania i rowlekłej ślamazarnej informacji wstępnej o pierdołach.
    vari


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: