-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <q14gi3$8hd$1@node1.news.atman.pl>
<yd1azasjujwm$.wmy8avbnhau1$.dlg@40tude.net>
<q14lqm$dse$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<q14oap$gh8$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <q14oap$gh8$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Jak dziala pasek klinowy w CVT
Date: Wed, 9 Jan 2019 17:20:38 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 28
Message-ID: <5c361f9a$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.122.52
X-Trace: 1547050906 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 499 83.26.122.52:51120
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647951
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:q14oap$gh8$...@n...news.atman.pl...
>Zobacz ten feragment: https://youtu.be/PiwRUfFEc5k?t=342
>Stożkowe zbocza koła napędowego oraz napędzanego wspólnie ściskają
>pasek
>w kierunku prostopadłym do kierunku poruszania paska. Dzięki temu
>pasek staje sztywny jak kawałek stali i pcha.
Raczej chodzi o wzdluzny kierunek.
Dzieki temu, ze te blaszki sa szerokie, ma to jakąś sztywnosc.
Ale czy stozkowe kolo potrafi to popchnac ?
Musialby by byc blaszki dobrze wbite w szczeline ... no, warunki sa,
maja pol obrotu na wbicie.
I czy taki pasek potrafi popchnac stozkowe kolo ?
Musialby byc pasek mocno naciagniety ... moze i jest ...
Bo z drugiej strony ... te dwa pierscienie to faktycznie jakby troche
malo do przenoszenia duzych sil ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.19 17:56 J.F.
- 10.01.19 00:35 J.F.
- 10.01.19 15:50 s...@g...com
- 10.01.19 16:42 t-1
- 10.01.19 17:50 s...@g...com
- 11.01.19 10:31 T.
- 11.01.19 13:51 J.F.
- 11.01.19 15:24 s...@g...com
- 11.01.19 17:07 J.F.
- 11.01.19 17:35 s...@g...com
- 11.01.19 18:27 Tomasz Pyra
- 11.01.19 19:55 szod
- 11.01.19 20:23 Tomasz Pyra
- 11.01.19 20:50 szod
- 11.01.19 21:36 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=