  • Data: 2017-06-17 00:54:37
    Temat: Re: Jak jest z wielkością księżyca #2 ? ... a jednak
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-15 o 22:47, Piotrne pisze:

    > Jak to idealnie okrągły - w moich pikselach ten drugi
    > jest spłaszczony:
    >
    > https://www.flickr.com/gp/132033258@N03/0Z4011
    >
    > Spłaszczenie prawie całkowicie wyjaśnia różnicę między
    > lewym a prawym zdjęciem.

    A faktycznie. Jednakże wcale to nie jest "prawie" lecz w połowie. Jednak
    trochę pikseli brakuje do uznania obu zdjęć za jednakowej wielkości.

    Sądzę, że ciut za wcześnie napisałem. Muszę zrobić 2 zdjęcia tego samego
    dnia i w pełni. No i oczywiście trafić na dzień kiedy powstanie
    wizualnie duży księżyc. Z tym drugim będzie trzeba poczekać :-(

    --
    Pozdrawiam,
    Marek