eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetJak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe › Re: Jak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe
  • Data: 2019-06-10 16:17:38
    Temat: Re: Jak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 8 Jun 2019 21:12:18 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5cfc0898$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    od TM <t...@p...onet.pl> :
    >Pytanie profana. Jak przenieść system Windows 10 Home z aplikacjami z
    >dysku SSD SATA na SSD NVMe za pomocą ACRONISA. Może trzeba użyć innego
    >oprogramowania. Dotychczasowe próby były nieudane. NVMe nie dał się
    >uruchomić jako dysk systemowy zarówno z M2 jak i z PCI. Natomiast
    >działał jako systemowy po zainstalowaniu Windowsa od zera. Chcę uniknąć
    >instalowania aplikacji na dysku.

    Odpalałeś stary system, kiedy nowy, pusty dysk był zainstalowany? Jak masz dwa złącza
    m2
    sata i NVME, to odpal stary win, win zobaczy nowy dysk, wymusi zainstalowanie
    sterownika(można zrobić to ręcznie) i dopiero wtedy sklonuj, może klon wstanie.