eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetJak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe › Re: Jak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe
  • Data: 2019-06-10 16:21:39
    Temat: Re: Jak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 9 Jun 2019 22:03:16 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5cfd6603$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    od Irokez <n...@w...pl> :

    >No właśnie, praktycznie przez to oprócz backupów lub przenoszenia na
    >większy jest nieużywalna. Zdarzyło mi się mieć dwa niby identyczne dyski
    >ale inna partia i parę sektorów mniej i kicha.

    Zawsze można przeskalować partycję, dopóki nie ruszysz początku partycji, to win
    sobie
    wstanie po klonowaniu, jeśli nie, to zawsze pozostaje "naprawa".