  • Data: 2017-08-02 18:57:58
    Temat: Re: Jak wyczyścić matówkę?
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 2 sierpnia 2017 10:18:37 UTC+2 użytkownik Paweł Pawłowicz napisał:
    > W dniu 02.08.2017 o 00:36, Starzec z Gór pisze:

    Stosowałem kilkukrotnie do naprawdę starych i naprawdę mocno obklejonych syfem
    matówek.

    > Do naprawdę starych to i owszem, ale tą do K-50 raczej wykończysz w ten
    > sposób.
    > W kwestii gruszki: te z apteki są talkowane, jeśli nie usuniesz talku
    > myjąc gruszkę wewnątrz, na przykład metanolem, to pogorszysz problem.
    >
    > P.P.

    Niczego bym nie wykończył. Z powodzeniem czyściłem tego typu matówki.
    Jedyny problem jaki miałem to matówki w metalowej ramce - przed zabezpieczeniem
    trzeba rzeczoną ramkę usunąć. I to tak żeby ją złożyć bez przemieszczenia.
    Pozdrawiam Marcin
    Co do gruszek, są do nabycia zarówno talkowane jak i nie.