  • Data: 2020-03-05 05:37:52
    Temat: Re: Jak wyhamować globus?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 4 Mar 2020 15:08:41 -0800 (PST), piachoo napisał(a):
> [...]
    jest taki, że mam uniemożliwić rozkręcenie do dużych prędkości (czyli powyżej kilku
    RPM). Zależy mi, żeby rozwiązanie było możliwie low-tech i trwałe. Mam kilka
    pomysłów, ale może macie lepszy?

    ges/governor-257x138.jpg

    > genialne w swojej prostocie, tylko jak szybko to się musi kręcić, żeby zaczeło
    działać? Sprzedawcy i podają, podają do czego pasuje :/

    Robisz takie jakie ci pasuje.

    Tylko IMO - wiekszosc tych sprzegiel to zasprzegla po przekroczeniu
    pewnych obrotow.

    Podobna konstrukcja byla w tarczy telefonicznej, ale pelnila role
    hamulca. Hamulec o tyle gorszy ze korbke zlamia :-)

    J.