  • Data: 2018-08-10 00:02:14
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A ilosc kabli w puszkach sie zgadza ?
    > W sensie czy gdzies tam nie widac jakiegos nadmiarowego ...

    A to jest calkiem dobre pytanie. Nie potrafie stwierdzic bez dotykania (a
    nie chce nawet tego dotykac)...

    http://www.chmurka.net/r/usenet/puszka1.jpg
    http://www.chmurka.net/r/usenet/puszka2.jpg

    Przy okazji profesjonalnie wykonana rozdzielnica (nie, zdjecie nie jest do
    gory nogami):

    http://www.chmurka.net/r/usenet/rozdzielnica1.jpg
    http://www.chmurka.net/r/usenet/rozdzielnica2.jpg

    (i wyszlo po linkach, czyja inkarnacja jest Queequeg :) zmienilem z
    nazwiska, zeby Google za duzo nie indeksowalo)

    > Jedna rade juz dostales ... z mala modyfikacja to IMO nieglupia jest
    > :-)

    Ta z hallem?

    > A druga ... podlacz jakies prowizoryczne oswietlenie w lazience, i
    > wylacz bezpiecznik na stale.

    Myslalem o tym, ale nie chce sploszyc zlodzieja. Jesli podpial sie na lewo
    to niech ma ten prad. Jak go odlacze, to on podpiecie tez odlaczy i nikomu
    nic nie udowodnie.

    Z drugiej strony jesli to jakis uplyw lub doziemienie, to moze sie z tego
    nawet pozar zrobic. Eh.

    Zastanawiam sie, czy zamowic miernik cegowy i pomierzyc tez powrot do zera
    i prady w przewodach ochronnych.

    Z drugiej strony tak naprawde mnie obchodzi tylko tyle, zeby zabezpieczyc
    dowody na to, ze to nie ja zuzylem energie. To dlatego szukam zrodla (no i
    jest jeszcze taki element, ze jednak zawsze jest gdzies watpliwosc, czy
    ktoregos gniazdka nie przeoczylem, czy o czyms nie zapomnialem; musze miec
    naprawde tysiac procent pewnosci, zanim pojde z tym do wlascicielki).

    > A jeszcze ... podlaczyc przez diode i mierzyc prad.

    Przez diode prostownicza? Czemu?

    > A swoja droga - czy zaklad energetyczny nie pomaga namierzyc takich
    > podlaczen ?

    Pytanie czy to jest podlaczenie na lewo czy uplyw... czy pomaga nie mam
    pojecia. W sumie to wlascicielka powinna z nimi gadac ale wiem, ze ona nic
    nie zalatwi...

    > A tak swoja droga - 360W ... sporo.
    > Sasiad tez ma klime ?

    Nigdy nie widzialem rury za oknem ale to nie jest okolica, w ktorej ludzie
    maja klime. To patolska okolica, w ktorej kradna rowery, wlamuja sie do
    piwnic, a straz pozarna przyjezdza srednio raz w tygodniu, bo kogos znowu
    obsluga butli z gazem przerasta. Niestety nie wiedzialem o tym, jak sie tu
    wprowadzalem i zamierzam sie wyprowadzic, jak tylko bedzie okazja. Tylko
    znow pojawia sie problem, bo chcialbym juz na swoje, a nadal nie mam nic
    swojego :)

    W sumie kradziez pradu nie jest tutaj wcale tak malo prawdopodobna.