  • Data: 2020-03-25 13:28:19
    Temat: Re: Jak zrobić biznes na koronawirusie?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 25 Mar 2020 10:45:24 +0100, w <5e7b2834$0$503$65785112@news.neostrada.pl>,
    "T." <k...@i...pl> napisał(-a):

> [...]
    om>, Zenek Kapelinder

    propagandowe informacje jakimi chcesz tutaj innych nakarmić. Poza tym samochodziarze
    to twardziele i na byle gówno ich nie złapiesz. Może coś o cenie benzyny byś napisał.
    Siedzę w chałupie na dupie i nie wiem jaka jest na stacjach. Są głosy że już poniżej
    czterech złotych za litr zrobili.

    > Ile wtedy wynosiła średnia płaca i kurs dolara?

    Kurs dolara w zasadzie jest mało ruchliwy, cały czas koło 4zł.

    > W dodatku ta ropa, co jest dziś na stacjach, to
    > była zapewne kupowana w czasach, gdy była po 70 USD (czyli kilka tygodni
    > temu).

    Czyli za ile na stacjach będzie roba kupowana po 2x USD?
    Mógłbym się założyć, że cena nie spadnie (najwyżej groszowo).

    > Ps. Tankowałem 21 marca - cena ON - 3,95, Pb - 3,80 zł. Podaj adres, to
    > Ci kopię faktury prześlę :-)

    Po co? Że jest drożej niż powinno, to wiem.