    From: "rageofhonor" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jak zrobić laser pointer?
    Date: Wed, 15 Oct 2014 01:36:36 +0200

    Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:m1k9pg$bhk$1@node1.news.atman.pl...

    > Miotacz ognia z WD40 nie jest zbyt zdrowy, pozostałbym przy trutce.
    > No, chyba, że nie podpalasz, ale wtedy, po co psikasz? Muszki działają,
    > ruszają się, raczej nie skrzypią.
    >

    > Bardziej serio, jeśli chcesz je pojednczo atakować laserem,
    > skuteczniejszy i bezpieczniejszy będzie kapeć.
    > A w temacie grupy, pułapka elektryzująca.

    Zaobserwowałem że jak psiknę to nie są w stanie latać bo skrzydełka im
    wysiadają i wtedy można je łatwo dorwać.
    Patent z miotaczem ognia jest dobry lecz nie spisuje się gdy są na suficie.
    Przerabiałem jednak tylko na gazie do zapalniczek i puszcze po dezodorancie.
    Nie przypuszczam by leciały do lampy UV dlatego najprościej by je laserem
    załatwić gdy siedzą na suficie. Czerwonym laserem bez problemu je namierzam
    jednak ten laser nie ma mocy by je spalić.
    Muszki to niestety zmora piwowara i problem w tym że już 2 warki mi nie
    wyszły jak powinny przez to dziadostwo. Dlatego jestem na nie tak wkurzony
    że próbuję już wszystkiego.