    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jak zrobić laser pointer?
    Date: Wed, 15 Oct 2014 01:52:54 +0200

    On 15.10.2014 01:36, rageofhonor wrote:

    > Nie przypuszczam by leciały do lampy UV dlatego najprościej by je

    Ale będą leciały do cukru czy innej przynęty. A tam czekają kV...
    Choć jak do pułapek z octem i ludwikiem nie lecą, to nie wiem, co
    im tam włożyć.

    > laserem załatwić gdy siedzą na suficie. Czerwonym laserem bez problemu
    > je namierzam jednak ten laser nie ma mocy by je spalić.

    Jeszcze jedno przyszło mi do głowy. Jak farba na suficie znosi
    podwyższoną temperaturą?

    Poważniejsze laserowe 'działa' na komary namierzają komara słabym
    laserem (w ten sposób go 'słyszą' i po częstotliwości identyfikują
    czy to gatunek na liście do odstrzału) i tylko na moment odpalają
    artylerię.

    http://www.ted.com/talks/nathan_myhrvold_could_this_
    laser_zap_malaria#

    Na malarię się może nie przydać, ale zabawka ciekawa:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Mosquito_laser

    > Muszki to niestety zmora piwowara i problem w tym że już 2 warki mi nie
    > wyszły jak powinny przez to dziadostwo. Dlatego jestem na nie tak
    > wkurzony że próbuję już wszystkiego.

    Zaraz, sikasz WD40 nad piwem? To nie wpływa na drożdze gorzej,
    niż owocówki? ;-)

    pzdr
    bartekltg