  • Data: 2019-04-11 12:45:25
    Temat: Re: Jaka drukarka?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-10 o 18:00, Budzik pisze:
    > (...)
    >
    > Tak na marginesie ciekawe jest to ze w specyfikacji drukarek wszyscy
    > podaja predkosc drukowania a nikt nie podaje predkosci skanowania...
    >

    > Ciekawe sa te rozwiazania z pojemnikami na tusz zamiast cardridzy.
    >

    > Laserówki kolorowe widze ze sa jednak dośc drogie. I najczesciej bez
    > skanera.

    To kup np. coś w rodzaju OKI MC342 (mam tego typu).
    Ma szybki skaner (skanowanie szybsze, niż podgląd w niejednym innym
    skanerze), sprzętowy dupleks skanera i sprzętowy duplex drukarki,
    skanuje do pendrive, na zasób sieciowy, do ftp, na chmurę. Połączenie
    LAN, więc nie potrzebuje komputera.
    A w drukarce: całkiem znośnie radzi sobie nawet z wydrukami foto, dość
    szybka, "gada" w różnych językach: Epson, IBM, PCLx, PS, PDF. Drukowanie
    z LAN, przez mail, z chmury, ze smartfonów androidowych (i być może
    iPhone i Win).
    Oraz kopiarka.

    --
    Pozdrawiam.