  • 51. Data: 2013-08-12 09:26:42
    Temat: Re: Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Aug 2013 09:11:43 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > (...)

    > Ba, w wielu krajach jest jeszcze gorzej - Francja, Szwajcaria,
    > Austria... Część nawigacji jasno informuje przy włączeniu powiadamiania
    > o FR+++, że może być niezgodne z prawem i człowiek to robi na własną
    > odpowiedzialność. Konsekwencje to mandat, możliwa konfiskata.
    > No, ale to podobno Polska ma być krajem policyjnym :>
    > Żeby nie było - funkcjonariusze są przeszkoleni i wiedzą co
    > sprawdzać :)

    Mowisz ? No dobra, popularnych programow nie jest tak duzo, moze i
    potrafia przebrnac przez menu, sprawdzic odpowiednia opcje, a przy
    okazji ustawic obowiazkowe ostrzeganie o przekroczeniu predkosci,
    logowanie trasy, no i wystawic zalegle mandaty :-)

    J.

  • 52. Data: 2013-08-12 10:33:03
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-08-12 09:26, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Mowisz ? No dobra, popularnych programow nie jest tak duzo, moze i
    > potrafia przebrnac przez menu, sprawdzic odpowiednia opcje,

    Jeżeli już sprawdzają to wiedzą czego szukać. Pewnie jak się trafi
    jakaś egzotyka to dadzą sobie spokój, ale tak jak piszesz - tych
    programów jest mało. Zresztą takie kontrole nie są przypadkowe :)

    > a przy
    > okazji ustawic obowiazkowe ostrzeganie o przekroczeniu predkosci,
    > logowanie trasy, no i wystawic zalegle mandaty :-)

    Lubisz teorie spiskowe :)

  • 53. Data: 2013-08-12 18:57:52
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > (...)

    > Zwolnij, przestaniesz się bać, zaczniesz zauważać...

    Myślę, że zastosuje się do Twojego toku rozumowania i w ogóle nie będę się z
    domu ruszać. Odpadnie problem nawigacji w ogóle :)

    > LOL - a co to jest w takim razie 30k użytkowników aplikacji?

    Chętnie się dowiem jak te 30k ma się do innych aplikacji tego typu.

    > Tak, a inni nie zgłaszają nic, bądź różne głupoty.

    To jest niesamowite, że mówimy o tej samej aplikacji i ja trafiam w znakomitej
    większości na celne ostrzeżenia a Ciebie ciągle ktoś oszukuje.

    > Pracujesz w ich marketingu?

    Nie.

    > LOL - zdaje się, że argumentów brakuje :) Próbujesz obronić bzdury
    > w yanosiku przez pryzmat "zbyt krótkiego czasu testowania NE".

    Używam NE _WYŁĄCZNIE_ dlatego, że można ją tanio kupić u operatora. Yanosik nie
    jest wybitną aplikacją, ale działa i to całkiem sprawnie. Jak poprawią swoją
    nawigcję to nie widzę powodu, dla którego nie miałaby być równorzędna z NE.

    > Co prawda to OT, ale ile jej używałeś i kiedy?

    NE używam od dwóch lat może więcej.

    > A na jakiej podstawie takie stwierdzenie?

    Takiej, że nie było detonacji po drodze ani innych mega utrudnień. Po prostu NE
    nagle zmieniła zdanie i nie po raz pierwszy puściła trasą na około.

    > Zależy jak ustawisz i co się dzieje na drodze. Jednego dnia te 380 może
    > być ok, a drugiego godzinę dłużej.

    Nadal uważam, że logika NE jest bardzo dyskusyjna. Trasa mam zawsze optymalną.

    > To nie jest kwestia upierdliwego zgłaszania, tylko podejścia do
    > aplikacji - NE jest nawigacją, a nie antymiśkiem.

    Moja definicja nawigacji to mapa+antymisiek. Tobie wystarczy sama mapa i stąd ta
    wymiana zdań.

    > Tak pewnie pozostanie :)

    Szczerze mówiąc to byłbym bardzo zadowolony gdybym za czas jakiś mógł napisać,
    że to zostało poprawione i jest bardzo dobrze w tym względzie :)

    > Nie krzycz - lotne patrole interesują tych, którzy przekraczają
    > prędkość, reszta się tym średnio interesuje. Pojawił się patrol
    > - dobrze, niech będzie. Jeździć należy normalnie, a nie zwalniać
    > bo kontrola...

    Nie uważam się za osobę, która jeździ super szybko ale zdania na temat lotnych
    patroli oraz mobilnych FR nie zmienię.

    > Nie, skąd :)

    Poważnie piszę przeca :)

    > Dorabianie ideologii.

    Obserwacje z polskich dróg...

    > LOL - brniesz. Nigdzie nie pisałem o wycinaniu takich informacji.
    > Może być przydatna, ale dokładnie tak jak oznakowanie.

    Brnę? Teraz sam się zacytuję "Moja definicja nawigacji to mapa+antymisiek. Tobie
    wystarczy sama mapa i stąd ta wymiana zdań."

    > Tak, w szczególności o tych których nie ma - o zamknięciu drogi
    > informuje? O zmianie sytuacji na trasie też?

    Czyli teraz wadą yanosika aka antymiśka, jest to że nie ma funkcjonalności
    dostępnej w typowej nwigacji?

    > I całe szczęście - dzięki temu nie ma bzdurnych zgłoszeń (bądź jest ich
    > niewiele).

    Bardziej przychylam się do systemu z yanosika gdzie ludzie weryfikują na
    bieżąco.

    > Yanosik nie jest nawigacją, a rozwój wygląda dokładnie tak, jak profil
    > tej aplikacji.

    A czy ja napisałem, że yanosik to nawigacja? Mi pasuje ta apka i używam jej z
    przyjemnością.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 54. Data: 2013-08-12 18:59:22
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > W Niemczech nie wolno ostrzegac, myslisz ze sprzedaz navi od tego
    > spadla?

    Myślę, że gdyby mogli ostrzegać a później wycieli te informacje to miałoby to
    wpływ na sprzedaż :)

    > Zarabianie na reklamach i darmowosc im sluzy.

    Nop :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 55. Data: 2013-08-12 19:00:50
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    > Z CB trzeba umieć korzystać.

    Masz filtr na chamów i prostaków z gruchą w ręku?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 56. Data: 2013-08-12 19:45:21
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-08-12 19:00, kamil/Endurorider.pl pisze:
    > Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    > Masz filtr na chamów i prostaków z gruchą w ręku?

    A kurewstwo, pedalstwo i chamstwo w TV Tobie nie przeszkadza? Chyba tego
    gówna więcej jest w mediach niż na CB.
    A jeżeli przeszkadza i potrafisz to gówno odfiltrować z tv, to z CB jest
    podobnie.

    --
    Krzysiek

  • 57. Data: 2013-08-12 19:50:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-12 18:57, kamil/Endurorider.pl pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
    (...)

    > Myślę, że zastosuje się do Twojego toku rozumowania i w ogóle nie będę
    > się z domu ruszać. Odpadnie problem nawigacji w ogóle :)

    To źle myślisz i najwyraźniej nie rozumiesz "mojego toku rozumowania",
    ale za to ja już nie odpowiadam :P

    > Chętnie się dowiem jak te 30k ma się do innych aplikacji tego typu.

    Jakiego typu? W topicu jako żywo stoi "nawigacja".

    > To jest niesamowite, że mówimy o tej samej aplikacji i ja trafiam w
    > znakomitej większości na celne ostrzeżenia a Ciebie ciągle ktoś oszukuje.

    Nikt mnie nie oszukuje - są to zwyczajnie błędne dane, począwszy od
    informacji o stacjonarnych FR, skończywszy na wypadkach. Kiedyś było
    tego mniej, za to były inne głupoty.

    > Używam NE _WYŁĄCZNIE_ dlatego, że można ją tanio kupić u operatora.

    Stąd pewnie i taka odosobniona mocno opinia.

    > Yanosik nie jest wybitną aplikacją, ale działa i to całkiem sprawnie.

    Cóż, działa, nie zawsze sprawnie, sporo w niej jest bzdur, większość
    rzeczy widać, no, świetna jest.

    > Jak poprawią swoją nawigcję to nie widzę powodu, dla którego nie miałaby
    > być równorzędna z NE.

    Poprawią? Tam nie ma nawigacji. Ją trzeba napisać, a nie poprawiać.

    > Nadal uważam, że logika NE jest bardzo dyskusyjna. Trasa mam zawsze
    > optymalną.

    Jesteś chyba jedyną osobą, która ma takie problemy :) Jakoś innym
    routing działa świetnie :>

    > Moja definicja nawigacji to mapa+antymisiek. Tobie wystarczy sama mapa i
    > stąd ta wymiana zdań.

    Nie, nie stąd. To Twoja prywatna definicja - nawigacja to nawigacja,
    a mi sama mapa nie wystarczy. Antymisiek jest funkcją dodatkową
    i w wielu miejscach nawet nie wolno go stosować. Bardzo przydatna
    jest funkcja informowania o aktualnie dopuszczalnej prędkości
    - zdecydowanie przydatniejsza niż wrzask 'patrol'. Dobrze, że wiele
    nawigacji podaje przy POI typu FR dodatkowo dopuszczalną prędkość,
    choć dla wielu osób to nadal jest czarna magia.

    > Nie uważam się za osobę, która jeździ super szybko ale zdania na temat
    > lotnych patroli oraz mobilnych FR nie zmienię.

    Twoje zdanie. Dużo większym komfortem jest taka jazda, że nie trzeba
    się ich bać.

    > Obserwacje z polskich dróg...

    Utrzymuj dystans, nie będziesz potrzebował takich informacji :)

    > Czyli teraz wadą yanosika aka antymiśka, jest to że nie ma
    > funkcjonalności dostępnej w typowej nwigacji?

    Pisałeś, że informuje o wszystkim - ja napisałem, że tylko o tym
    co jest zgłoszone (w tym błędnie), a nie o sytuacji drogowej,
    trasie itd. Wątek był o nawigacji, a tym yanosik nie jest i długo
    nie będzie. Tak, to jest jego zasadniczą wadą w tym kontekście.

    > Bardziej przychylam się do systemu z yanosika gdzie ludzie weryfikują na
    > bieżąco.

    To skąd tyle fałszywych informacji?

    "
    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał:
    > Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest dostepna?
    >
    > Co polecicie?

    Yanosik
    "

    Zgadnij czyje to słowa :>

  • 58. Data: 2013-08-12 19:53:30
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-08-12 19:45:21 niejaki Krzysztof 45 napisał:
    > A jeżeli przeszkadza i potrafisz to gówno odfiltrować z tv, to z CB jest
    > podobnie.

    nie jest - w tv nie rzucają co drugie słowo kurwa i chuj

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 59. Data: 2013-08-12 19:59:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-12 18:59, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Myślę, że gdyby mogli ostrzegać a później wycieli te informacje to
    > miałoby to wpływ na sprzedaż :)

    Rynek francuski nie potwierdza Twoich przemyśleń, a mandat za
    stosowanie takich udogodnień to 1500EUR :>

  • 60. Data: 2013-08-12 20:07:15
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-08-12 19:53, p0li pisze:

    > nie jest - w tv nie rzucają co drugie słowo kurwa i chuj

    Oglądasz cos poza TRWAM? :)
    Media to też net z głównymi portalami włącznie.

    --
    Krzysiek