  • Data: 2017-06-09 21:37:02
    Temat: Re: Jaki konsumencki sprzęt sieciowy?
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Irokez <n...@w...pl> wrote:

    > Ja kupuję routery Asusa a switche Netgear.
    > I działają.

    Dzięki (innym za ich odpowiedzi też), mam już jakiś obraz - Asus albo
    Netgear :) No i ten Zyxel kupiony do pracy (bo po posortowaniu po cenie i
    odfiltrowaniu tplinków i jakichś noname'ów to był jedyny AP firmy, która
    była wspomniana w tym wątku - inne były droższe)...

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]