  • Data: 2019-05-09 08:09:23
    Temat: Re: Jaki modem do karty SIM na USB?
    Od: "Artur S." <A...@s...pl.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jb" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:qb0fjl$ej8$1@node2.news.atman.pl...

    > No to trzeba najpierw uruchomic sieciówke wifi na lapku.
    To znaczy? (pod Windows)
    Wifi cały czas jest włączone i korzysta z routera połączonego ze
    śwatłowodem. Podczas tych prób wyłączyłem sieć z routera,
    ale to niczego nie zmieniło.
    Wiem, że powinno pokazać się okno, w którym będzie mój telefon i po
    kliknięciu na telefon powinno się pokazać okno z pytaniem o hasło,
    które wyświetliło mi się na telefonie. To okno na lapku się nie
    pokazuje. Nie wiem jak je wywołać.

    Pzdr.
    Artue S.