    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jazda bez korka oleju
    Date: Fri, 22 Jul 2016 13:12:18 +0200

    Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości
    W dniu 22.07.2016 o 11:50, J.F. pisze:

    >No akurat nie mnie to wmawiali. Ja to wiem od faceta. :)

    Facet tylko z urody.
    Spytaj go, czy tramwaj ma silnik :-)

    Ogolnie po zlaniu paliwa i nalaniu benzyny powinno byc dobrze. Moze
    byc sens przeplukac uklad paroma litrami benzyny.

    Ale czy przy okazji nie zniszczyly sie jakies katalizatory, sondy to
    we wspolczesnym silniku glowy nie dam.

    Bo dziura w tloku od niskiej liczby oktanowej to chyba nie grozi ...
    przez pare kilometrow.

    J.