  • Data: 2019-07-09 23:48:47
    Temat: Re: Jelenia Góra parking strzeżony
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-09 o 23:11, kk pisze:

    > Nie żaden nie wymaga, włączając w to Outlook Expressa

    Pierdolisz. Siedzę na grupach od 2000roku kiedy Ty na stojąco pod dywan
    wbiegałeś :) Co chwilę ktoś albo zajebał dziwnym kodowaniem pisząc albo
    miał pojebany odczyt.

    No to powiec, mipowiec, czemu Irokezu się wyświetliło pojebanie a nam
    nie? :)...no chyba że sobie po kretyńsku ustawił domyślne:
    Opcje>wyświetlanie>formatowanie>zaawansowane>Poczta przychodząca> UTF-8

    Zamiast: Srodkowoeuropejski (ISO-8859-2) :)
    W sumie nie wiem jak TB ma domyślnie ale chyba UTF-8.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>