    From: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Karta SD dla audiofilów by Sony :-)
    Date: Tue, 31 Mar 2015 18:32:41 +0200

    W dniu 2015-03-31 o 14:35, s...@g...com pisze:

    > Jakie wnioski? Jakie wnioski?
    >
    > 8 punktów przyznajemy autorowi filmu
    > 2 punkty audiofilom.
    >
    > Nie jest żadną tajemnicą że prace elektroniki, bulgot, trzaski
    > i piski słychać przy minimalnej głośności słuchania
    > na sprzęcie przenośnym, pomijając komputer stacjonarny.
    >
    > Jaki udział w zakłóceniach ma sama karta? Tego nie wiem.
    > Jedno jest pewne, słuchając muzyki na jedną czy dwie kreski,
    > udział bulgotu produkowanego przez elektronikę jest denerwujący.

    Bzdura, chyba że tak jest w "ajpodach" z Biedronki.

    Kiedyś mój kolega narzekał że mu pierdzą głośniki przy PC kiedy rusza
    myszką. Winił za to płytę główną, a ja mu pokazałem, że przyczyna leży w
    tym, że kabel od myszki jest owinięty dookoła kabla głośnikowego na
    odcinku prawie metra. Po rozplątaniu kabli efekty się skończyły.