    Subject: Re: Karty gfx z koparek
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: z <...@...pl>
    Date: Sat, 5 Jan 2019 12:11:32 +0100

    W dniu 2019-01-04 o 18:27, Roman Tyczka pisze:

    > Od dawna już BTC kopie się na dedykowanym sprzęcie, a nie GPU.
    > Poza tym poza BTC jest już kilkaset innych kryptowalut

    Zakładam że wszyscy to wiemy ;-) i że GPU się kopie g... waluty

    i raczej się branża
    > rozwija, a nie zwija, więc nie liczyłbym zbytnio na wyprzedaże.

    Nie ma się czym chwalić. To jest branża którą zabili spekulanci a
    wkładanie technologii krypto wszędzie gdzie się da nie jest ani
    bezpieczne anie tanie ani innowacyjne.

    Taka moda.

    Jak patrzę na ostatni wykres bitcoina to śmiać mi się chce. Przecież
    widać jak na dłoni że grube miśki sterują wykresem żeby wydoić tych
    małych naiwniaków

    Żenujące przedstawienie

    PS. Dochodzi jeszcze modny ostatnio watek ekologiczny.
    marnuje się mnóstwo energii/prądu.
    Czy warto ponosić taki wydatek (ogólnie) dla "rozproszenia"

    Może ktoś wymyśli coś mądrzejszego w przyszłości.

    I zostaje kwestia zaufania które spada do poziomu banksterskiego...

    Generalnie okres schyłkowy krypto