  • Data: 2018-04-05 21:40:19
    Temat: Re: Komputer do oglądania TV
    Od: knrdz <x...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.04.2018 o 19:39, z pisze:

    > https://www.x-kom.pl/p/365801-karta-graficzna-nvidia
    -msi-geforce-gt-1030-2gh-lp-oc-2gb-gddr5.html
    > 325 zł
    > Czy taka będzie dobra i poczuję różnicę?

    Nie wiem co i gdzie oglądasz, wiem że dzięki GTX950 da się płynnie
    odtwarzać H.264, H.265 i youtubowe VP9 w 4K nawet na wiekowym (~10 lat)
    C2Q i obciążenie CPU w tym czasie to mizerne parę procent. GT1030 byłby
    jeszcze lepszy, bo dodatkowo całkowicie sprzętowo zdekoduje H.265
    Main12.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Nvidia_PureVideo#The_s
    eventh_generation_PureVideo_HD

    Kup wysyłkowo, jeśli nie odczujesz różnicy, to zwrócisz.

    Aha, gdybyś na GT1030 chciał dodatkowo w coś pograć, to upewnij się że
    kupisz z pamięciami GDDR5, bo podobno w niektórych tanich modelach
    producenci stosują znacznie wolniejsze DDR4. Według opisu na x-kom karta
    którą wybrałeś ma GDDR5.

    Ewentualnie przed zakupami spróbuj jak sprawdzi się grafika wbudowana w
    procesor, według wiki Skylake mają bardziej rozbudowany dekoder niż
    GT210 (ten wspomaga tylko H.264):
    https://en.wikipedia.org/wiki/Intel_Quick_Sync_Video