    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Konserwacja podwozia
    Date: Sat, 25 Mar 2017 22:47:12 +0100

    W dniu 25.03.2017 o 14:30, Trybun pisze:

    > Pozimowy przegląd podwozia auta wykazał parę rdzawych plamek. W związku
    > z tym mam pytanie - czy jest jakiś środek wiążący rdzę który by można
    > nanieść bezpośrednio na te ogniska rdzy, bez oczyszczania podłogi do
    > gołej blachy? Coś w działaniu na zasadzie Hammerite, co zwiąże rdze i
    > jednocześnie zabezpieczy podłogę, jak normalne środki do konserwacji?

    Hammerite jest do dupy. jak Ci gdzieś zadziałał, to emulsja do sufitu
    też by dała radę. jak chcesz związać rdzę to kup polrust, cortanin, albo
    coś co wiąże rdze. coś co spenetruje względnie głęboko, podobne w
    konsystencji do wody, nie miodu, i spowoduje że rdza zamieni się w
    twardą, fioletową skorupę. potem, po 24 godzinach, możesz to zapaćkać
    czym chcesz. biteks będzie dobry w przypadku uderzenia kamieniem,
    jakakolwiek dwuskładnikowa farba będzie trwalsza, zrobi skorupę, która
    nawet pęknięta w jednym miejscu nie odpadnie, będzie chronić. Spraje
    odradzam, choć lepiej sprayem niż niczym.

    ToMasz