    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kto się zna na półośkach w Hondzie?
    Date: Sun, 03 Aug 2014 12:07:47 -0500

    On Fri, 1 Aug 2014 12:49:37 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >Zainteresował mnie dziwny element/pierścień nałożony na moją półośkę... coś
    >to ma do wyważania osiek i wibracji... Nigdy tego nie miałem w samochodach
    >(ani 1994 nissan sentra ani 1995 toyota camry tego nie miały).
    >
    >Tu jest to numer 14 i 15 na diagramie:
    >http://estore.honda.com/honda/images/parts/catalogs
    /EA/14SDN01/Estore/illustrations2/SDN4B2101.png

> [...]
    >
    >Z krótkiego googlowania wynika, że moje objawy wskazują
    >na półośki i że jest to dosyć częsty problem w starszych hondach
    >(moja ma na liczniku już ponad 172 tys mil czyli 277 tysięcy km).
    >
    >I teraz pytanie - wygląda na to że ten element jest zamocowany
    >opaską do ośki, czyli względnie łatwo go zdjąć/wymienić... bez
    >konieczności kupowania całej półośki, co dużo kasy kosztuje :-)
    >
    >Czy po takiej operacji trzeba ośkę wyważyć?
    >Ten pierścień jest symetryczny względem ośki?
    >
    >Jak to działa, czy może czegoś nie rozumiem i błądzę? :-)

    Moze pogoglowac troche?

    http://honda-tech.com/showthread.php?t=3037250

    http://repairpal.com/bad-engine-mounts-may-cause-vib
    ration-roughness-and-rattle-155

    Pogogluj na

    honda engine wobble when accelerator pressed

    Znajdziesz znacznie wiecej niz te dwa linki

    A.L.