  • Data: 2014-08-04 16:26:50
    Temat: Re: Kto się zna na półośkach w Hondzie?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote:
    > 1.Przebiegiem, przy którym w tym modelu lubi paść przegub zewnętrzny.
    > 2.Własnym doświadczeniem z tą przypadłością.
    > O bardziej mechanicznych rzeczach niech się wypowiada Lewis.
    > :)

    Przeguby po obu stronach (właściwie osłony przegubów, te harmonijki)
    sprawdzałem wizualnie i nie widzę żadnych pęknięć ani uciekającego smaru.

    > A pokręć kółeczka na jakimś równym, szerokim placyku i posłuchaj czy
    > terkot nie dochodzi z maksymalnie skręconych kół.

    Z tym, że nie mam żadnego terkotu...
    Auto zaczyna wibrować jak dodaję gazu a przestaje gdy puszczam nogę z gazu.
    To sprawdzałem dziś podczas jazdy na wprost.

    > A jak w środku też są suche?
    > Na odległość, to sobie gdybamy...

    Nie na odległość: widziałeś gumy moimi oczami - są suche i nie mają pęknięć
    ani otarć.
    Możesz mi powiedzieć w jaki sposób smar jakim są przeguby napakowane
    wydostał się z przegubu skoro gumy są całe?